رسانه های بیگانه، از تركیب موضوعات تا تجمیع بازخوردهای ساخته شده
از ساعت به مدت
برنامهای در رابطه با سواد رسانهای كه به بررسی ماهیت و پشت پرده رسانههای معاند ماهوارهای فارسی زبان میپردازد.
-
11
اردیبهشت 1403
-
09
اردیبهشت 1403
اصول رسانه های بیگانه ازكود تا علیه دموكراسی تا دكوكراسی كودتاگران
-
04
اردیبهشت 1403
تلاش رسانه های بیگانه برای استحاله الگو زن مسلمان ایرانی
-
02
اردیبهشت 1403
از رسانه های مدعی تا رسانه ی فلج شده / چرا رسانه های بیگانه آنچه می خواهند نمی شود
-
28
فروردین 1403
بررسی عملكرد رسانه های بیگانه در چگونگی برجسته سازی فرم تبلیغاتی رژیم صهیونیستی در رابطه با ادعای پاسخ متقابل به ایران
-
26
فروردین 1403
شیوه رفتاری رسانه های معاند در مقابل حمله سهمگین جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی
-
21
فروردین 1403
از مسئله سازی و استدلال سازی تا اشباع مخاطب در رسانه های بیگانه
-
19
فروردین 1403
رسانه های بیگانه با از انتظاری كه داشتند تا واقعیتی كه دیدند
-
14
فروردین 1403
بررسی سیاست های رسانه های بیگانه در قبال جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی و فلسطین
-
27
اسفند 1402
رفتارشناسی رسانه های بیگانه نسبت به ایجاد تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی
-
22
اسفند 1402
استانداردسازی رسانه های بیگانه در خصوص مفهوم حقوق زنان در ایران
-
20
اسفند 1402
بررسی مدلهای برقراری ارتباط میان سوژه های موازی تا پردازش سوژه های میدانی در رسانه های بیگانه
-
15
اسفند 1402
مدل های پرداخت رسانه های بیگانه به رویدادهای مهم در ایران
-
13
اسفند 1402
از تبلیغات حجیم علیه انتخابات تا تحلیل معكوس علیه مردم
-
09
اسفند 1402
از اغراق تا كمان توسط رسانه های بیگانه
-
08
اسفند 1402
رسانه های بیگانه، از اصالت بر حاشیه تا ناقص سازی متن
-
01
اسفند 1402
رسانه های بیگانه ، از تحریف وضع موجود تا تشكیك در مفید بودن حضور
-
25
بهمن 1402
رسانه های بیگانه چگونه از سوژه های قدیمی برای تمركز بر گذاره سازی های جدید استفاده می كنند
-
24
بهمن 1402
از خوانش های جهت دار تا بازتاب معكوس رویدادها در ایران
-
18
بهمن 1402
بررسی چگونگی عملكرد رسانه های بیگانه در مهندسی مخاطب برای حضور در میدان / تداخل و جابجایی موضوعات اصلی و فرعی در واحد زمان / بروز تشویش در نقش آفرینی خود مخاطب در زمان مواجهه با موضوعات و رویدادها